fewett's FotoPage

By: fewett network

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Monday, 12-May-2008 03:25 Email | Share | | Bookmark
Zone DJ Adie

mohamad danish hazim adie
mohamad danish haziq adie...ader ruper ALONGGIGI tak????


Wednesday, 30-Apr-2008 12:37 Email | Share | | Bookmark
DiGiPrEpAiD and gang..

Comey tak..??
Cover album terbaru...
Winter sonata..
View all 12 photos...


Wednesday, 9-Apr-2008 19:28 Email | Share | | Bookmark
Ellisa' Photos

ahaks
cks
muka parut
View all 5 photos...


Sunday, 30-Mar-2008 20:58 Email | Share | | Bookmark
gambar-gambaran svelte09..

Aicehhh...
Hurmmm...
Ombak jahattt!!!!
View all 5 photos...
akekeke.. ni gambar2 aku masa jenjalan kat sini.. korang komen la yerr...


Saturday, 29-Mar-2008 12:20 Email | Share | | Bookmark
Dari Sempadan Singapura ke Sempadan Thailand

Tudung yang nak pakai untuk gi sepadan thai
kain songket warna emas ni elok ni..
cukup ke duit kita ni nak borong semua?
View all 21 photos...
perjalanan yang lamaa........

apabila sebut sempadan singapura mesti orang dok bayang gambar bawah ni

btol tak???

dan sempadan thailand plak korang bayang gambar bawah ni plak

btol tak???

tahu dah jawapan korang betul...
sebenarnya salah jawapannya kerana gambar yang tunjuk tu tiada kena mengena ngn singapura atau thailand...tapi sekadar penghias tempat jualan barang2 murah ja...

apapun ini adalah kenangan naya bercuti....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net